1.90 boyum var yolda yürürken sürekli belim agrıyor sebebi boyumun uzun olmasımı acaba?

evet bıktım çok kötü oluyorum yardım edin
1.90 boyum var yolda yürürken sürekli belim agrıyor sebebi boyumun uzun olmasımı acaba?
Cevapla