Kızlar, benım gibi regl geciken var mı ne yapıcaz kızlar patlayacam:(((?

1 aralıkta olmam lazım vize stesınden sanırsam
adacayı ıcıyorum habıre yapacak bısey yok hayvan gbiide yiyorum :((
engel olamıyorum karnım 9 aylık gibi:((
Kızlar, benım gibi regl geciken var mı ne yapıcaz kızlar patlayacam:(((?
Cevapla