Arkadaşlar 1 aydır minik bir kızarıklık kurubir tabaka pul pul bazen dökülmeleri olan bir şişlik vardı ama çok hafif şişlik bu top gibi değil. Son zamanlarda bu iyice yayıldı genişledi ama şişliği hala aynı hafif kabarık sadece acısı yok kırmızılık var. Aynı kafamı bir yere burmuşum gibi duruyor sebebini anlamadım ve endişelebiyorum başına gelen Varmı?
alttaki resim sanki adli tiptan alinmis otopsi resmi gibi. bak tatlim madem bu bir aydir var son bir aydir olan yasaminda ne yaptin bunu gozden gecir. hasta oldunmu yeni birsey aldinmi vs alerji gibi duruyor cunku
eger kalitesinden suphen varsa ondan bile olabilir. ayrica yeni bir sampuan mesela pantene kullanirken elidora gecersen olabilir. ayrica yeni bir battaniye ya da kazak bir bahane uret ve onu bul
En İyi Cevaplar