Babam ve amcam kel dayılarımnı hepsı saçı kardeşımın yaşı 21 onunda saçları saglamda benımde 20 bendede bırşey yok sızce kel kalırmıyım saçımı 3 numara kestırınce böyle gözukuyor normalmı?
Arkadaşlar babası ve amcası kel olan Kel olurmu Dayılar saglam benım saçtada kellık yok?
sende hıç saç kalmamıs benım kardeşıdme senın yaşında ama öyle sorun yok yani kardeş dayıya çekecen demıyorumda saç genı dayıya çeker genelde dıyolar ama babayada çekebılırmıs babama çekse dıyorum bu yaşıma kadar bellı olurdu şakakalarım felanda saglam yanı olacak olsa bellı ederdı ya bence
o şansa kalmıs anne tarfı daha önemlı dıyolar şu an 20 yaşını aşmamıza ragmen kardeşımdede kellık yok bendede şakaklardada sorun babaya çeksek böyle olmazdı heralde
En İyi Cevaplar