Asit dokulmus gibi Allaaahh'im cok korkunc Ve ciddi ciddi cok aciyor, bu nedir ya kor felan olmam degil mi arkadaslar? Gozlerimde hep bir seyler cikar ayda en az bir kez ama boyle ilk kez oldu kenarinda kabarciklar olustu, yara vs oldu Ay lanett, nasil gecer bu , okulum var acil gecmesi lazim ya Hic boyle olan varsa tavsiye verir misiniz
Gözümün kenarındaki bu şey nedir ya başına böyle bir şey gelen var mı?
Cok kotu gorunuyor ama kirpiklerine bir okadsr guzel gorunmus egzema gibi duruyor ama bir yandan da kulandigin likit te sikinti olabilir bazilari hassas cilde zrar veriyor bir iki marka disinda kullandim likitler goz kenarimda buna benzer kizarikliklar yapmisti. Bir dermotologa git once eger o egzema vs vs demezse goz doktoruna gorun
Box set, kullanmanı tavsiye ederim. Sorunun cozumune yardımcı olacaktır. Profilimde link var. Oraya tıklayıp görsellerdeki foto albümüne bakabilirsin.. Gogildan da mutlaka araştır, görsellere bak, yorumları oku. İlgini çekerse özelden de yazabilirsin. Geçmiş olsun.
Sedef hastası olmuşsun, bu zamanla egzamaya çevirmiş. Yakın tarihte tüm suratını ve bedenini bu yaralar saracak. Ne yazık ki bunun da bir tedavisi bulunmuyor. Milyonda bir olan hastalık yaşıyorsun, senin adına üzüldüm..
Kullandığın fondoten, kremden olabilir şimdi bişey sürme yarın cildiyeciye görün krem vericektir muhakak ama kendi başına veya insanların verdiği önerilerle bişey yapma en iyi doktora görünmen
En İyi Cevaplar