İlaç kullanmalı mıyım? Takıntılarımı yenemiyorum. Fikri olan var mı?

Arkadaslar özellikle aranızda psikolog, psikiyatrist varsa yardım edebilirse sevinirim. Benim annem Okb hastası. Bilmeyenler için obsesif kompulsif bozukluk. Biz zor günler atlattık. Annem ilaçlarını kullanmaya devam ediyor ve bu sayede çok şükür ki iyi. Ama şimdi de bende bazı takıntılar olmaya başladı kimseye anlatamıyorum ama birçok şeyi kafama takıyorum. Rahat olmak istiyorum hiçbir şeyi umursamamak ama olmuyor. Temizlik konusunda hep titizdim zaten ama dışarda ayağıma mesela açık kısmına birinin eteği bile değse rahatsız olup yıkıyorum, bir yazı gördüğümde 10 a tamamlamaya calısyorum her şeyi filan. Doktora gidip ilaç istemeli miyim sizce?
İlaç kullanmalı mıyım? Takıntılarımı yenemiyorum. Fikri olan var mı?
Cevapla