
Oldukça zayıf olup ama hala "çok kiloluyum, kilo vermem lazım" diyen kızlara sinir olmamak elde mi?

İşte ben o kızlara saygı duyuyorum. Kız formunu koruyo havasını da atsın sonuna kadar. Diğer şişkolar da çekemeyip yok sıska cılız bilmem ne diyolar ibret alayım da az yiyeyim de bunun gibi olayım demek yerine 😂
Kişi kendisini nasıl rahat hissediyorsa öyle olmak ister.
bir kaşık suda boğasım geliyor öyle kişileri ya :D
Cevap
6Cevap
Kadin iste zayif olsa bile illa bir kusur bulur kendinde
eğer takıntı ise direkt kurtulmalı yoksa çeşitli tehlikelere zemin hazırlar hem kendi için hem biz erkek millet için
Görünmezliği bulsalar da kurtulsak 😂
Ben de onlardanim 🙊🙉🙉
o anoreksiyaya giriyor
Çok kololoyom nopçom boooon😂
kendim kilolu olmadığımdan gıcık olmuyorum
Mezara yatirip ustune toprak atasım geliyor 😂
Kıskançlık kokuyor
Evettttt +1
Iskeletor
nazar değmesin diye söylüyorlar onu !!!
üflesen ucarlar..
Hayır kapmıyorum. Kıskanç kızlara gıcık kapıyorum
Gicik kapmiyorum
Evet hemde nasil
bazen saçmalıyolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar