Ağızdan gaz çıkaramıyorum? Benim için önemli bir sorun lütfen okuyun detayı?

Dalga gececekler şimdiden gitsin!! Çare arıyorum ya gerçekten.
İnsanı bir ihtiyaç bu demi. Bende yanlışlıkla bile olmuyo yani hiç hatirlamiyorum hayatımda bunu yaptığımı. Kola iç vs demeyin çok tuketiyorum ama yine olmuyo ve kendimi bildim bileli hep, karnımdan değilde yukarlardan sesler çıkıyo bu hep oluyo insanlarla sessiz bir ortamda duramiyorum sırf bu yüzden. Kimsede olmuyo bende neden oluyo. Sınavlarda falan onu dizginlemeye ugrasiyorum sürekli nefesimi tutuyorum duyulmasin diye falan. Bunu gaz cikaramama bagliyorum ben ondanmıdır. Lutfenn yardimci olun ya çok zor bir durum. Inanirmisiniz kardeşim öğretmeye çalışiyo yine yapamıyorum 😅 ciddiyim nolur bişey soyleyin

Güncellemeler
+1 yıl
,,
Ağızdan gaz çıkaramıyorum? Benim için önemli bir sorun lütfen okuyun detayı?
Cevapla