Uzun süre ayakta duramıyorum neden kaynaklanır yani alışma sürecim olması gerekiyor?

uzun süre ayakta duramıyorum neden kaynaklanır yani alışma sürecim olması gerekiyor?
yani 3 gün üst üste 7 8 saat ayakta kalırsam ayaklarım yüremeyecek derecede şişiyor ve bu acı veriyor ama 5 er saat ayakta kalsam ilerdeki günlerde bu süre artiyor neden dir bu
Uzun süre ayakta duramıyorum neden kaynaklanır yani alışma sürecim olması gerekiyor?
Cevapla