Of çok halsizim ne zaman alışırım acaba?

Uzun süredir Allâh ne verdiyse yiyorum. Bi obezitem vs yok ama artık yediklerimi azalmaya karar verdim. Biraz kilo vercem.

İşin kötüsü bu açlık hissi hiç gitmiyor bende. insulin testi her seyi verdim. Ogtt en son verdim yöne bişey çıkmadı.

Ama karnım gur gur gur yani

Sırf bunun için diyetisyenlik okuyorum. Ama hocalar da tinlamadi.

Öyle içimi döktüm. Mantıklı bir analiz, yorum beklemiyorum.

Of çok halsizim ne zaman alışırım acaba?
Cevapla