Uzun süredir Allâh ne verdiyse yiyorum. Bi obezitem vs yok ama artık yediklerimi azalmaya karar verdim. Biraz kilo vercem.
İşin kötüsü bu açlık hissi hiç gitmiyor bende. insulin testi her seyi verdim. Ogtt en son verdim yöne bişey çıkmadı.
Ama karnım gur gur gur yani
Sırf bunun için diyetisyenlik okuyorum. Ama hocalar da tinlamadi.
Öyle içimi döktüm. Mantıklı bir analiz, yorum beklemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bende tam soru soracaktım son cümleni okuyana kadar 😂
Sor
Çok su içip mideni tıka basa doldurmayı denedin mi insanın yiyesi gelmiyor
Midem ozmn boş olur kendini kandırmış olursun.
Yani o karın gurultusu gitmez. Fiziksel açlığın gitmez
Nasıl boş oluyor saçmalama suyla dolu oluyorsun göbek erittim böyle
Hep bitmez mi açlık mı var sende yediğinde tıka basa mı yiyorsun
Belly inflating/stuffing ile ilgileniyor musın
Asıl sen saçmalama.
Midenin gerektirdiği yemeği vermezsen sadece su içersen miden sahte boş olur. Sadece mideni kandırıyosun
Bir kase yemek yedim. Üstüne alırcasına şu içmek sağlıklı bir yöntem değil.
Göbeğin şiş mi kaç kilosun şu an sen
Kilo boy oranına göre idealimden iki kilo fazlayım.
O zaman çok da sorun yok gibi ben de obezsin falan sandım mideni boş bırakma sürekli ye
Ya hayır ben karnım doymuş hissetmek için
Yarım ekmek yemek, pilav yoğurt yiyom
Çorba içiyom bir kass
Kase
Neyse bi şekilde halledicem
Halledersin miden genişlemiş olabilir hiç bu kadar şeyle doymuyorsan
Bişey sorucam sen göbekli misin
Midem genislememisken de böyle hissediyordum ben. Bilmiyorum bilim genişleyen günden güne değişen ve gelişen bişey. Buna da çözüm bulurum.
Anladım bana da ulasabilir misiniz birkaç bişey danışmam gerekebilir
Hormon testleri de yapıldı mı? endokrin bölümüne gittiniz mi?
Endokrin zaten ogrt yapıyor
Ogtt
En üst düzey ana bilim dali
vücut cok karmasık bazen onu anlayacak kadar tıp ilerlememiş oluyor. diyetisyenlik okudugun için beslenme düzenine sen kendin hakimdirsindir. daha iyi bilirsin.
Ya işte şuanki araştırmalara, rehberleri göre
geçmiş olsun
Takılıyor herkes. Ama medyadaki diyetisyenlere inanmayın yeterli
Mesela zehra bora sporcu diyetisyeni o işini iyi yapıyor. Gerçi başka nasıl ifade edilir bilmiyorum. Bir diyetisyene de işini iyi yapıyor ona git denmez lakin
Haticenur ege sallıyor baya. Yani kitle toplamak için yalan söylüyor.
Benimde aslında diyetisyene ihtiyacım varda
Kronik rahatsızlığın, var mj
şeker sorunum var
Diyabet mi
Yoksa hipoglisemi falan mı, insulin mi hangisi
doktor prediyabet dedi. baska acıklama yapmadı. diyetisyene görün dedi öyle.
Yani insulin direncini çoktan geçmişsin
İlaç kullanıyor musun
doktor ilaca gerek yok dedi. bu yüzden sanırım diyetisyene yollamak istedi.
Hm tm.
Boy kilo kaçtı
1.75 - 72 kilo
Kilon iyi
Ne yiyosun gün içinde genel olarak
size mesaj atabilir miyim?
Bekle
isterseniz takip atın ben atarım size
Ye bisey olmaz
Oluyor işte. Tamam şişko değilim ama böyle fiziğinden görüntüden pek memnun dehilim
Benimde biraz gobegim var sadece