Beynim sanki dondu. Hiçbişey hissetmiyorum hayal dünyasında gibiyim ne yapıcam ben? Ne olur yardım edin kimse yokmu?

Arkadaslar depersolizasyon ysşıyorum yani kendini hayal dünyasında gibi hissetme. İyice kötü oldum git gide kötü oluyorum. Nolur yardım edin ne yapacağım ben? Mutluluk aşk heyecan korku sevgi bu duyguları hissedemiyorum !! Ne olur biri beni duysun yardım etsin. Çok kötü bişey bu gerçekten artık dayanamıyorum :(( hergün ağlıyorum :(( geçmiyor daha da kötü oluyor iyice hayal de gibiyim. O kadar kötü bişey ki Allah düşmanıma vermesin bu lanet şeyi. bilmiyorum kurtulmayı çok istiyorum iyice kötü oldum. Yakında Sakat kalıcam sanırım.
Beynim sanki dondu. Hiçbişey hissetmiyorum hayal dünyasında gibiyim ne yapıcam ben? Ne olur yardım edin kimse yokmu?
Cevapla