Sevgilimin yaptigi hicbiseyden zevk almiyorum yanindayken duygu hissetmiyorum?

Canlarim. Iki dakikanizi ayirip bana yardimci olursaniz cok sevinirim. Bu dertten nasil kurtulcam bilmiyorum. Sevgilimle cok bulusmadik ama uzun zamandir birlikteyiz yeni yeni bulusma firsatimiz oluyo. Onu cok seviyorum hatta onun icin gururumu ayaklar altina alan hep ben oldum. Herzaman ben daha cok sevdim daha cok kirildim. Bazi sorunlarim var depresyon, kaygi bozuklugu ozguven eksikligi gibi. Birde asiri stresli bir insanim. Sevgilime tam anlamiyla yakin olamiyorum bikere. Mesela icimden geldigi gibi davranamiyorum. Bu onun sucu degil cunku o cok ilgili bana karsi. Ben ayni ilgiyi ona gostermekten istemsizce cekiniyorum. Yani sorun istememem degil. Sadece olmuyo. Gecen gun cok ilginc bir olay yasandi mesela. Ben evlenmeden ileri gitmek istemiyorum onunla sadece kucuk seyler yasandi. Mesela opustuk ben hic bisey hissetmedim ama aradan az biraz zaman gecince o ani hatirlayinca icimde kipirti oluyodu Şu an bile oluyo. Sadece o an hissedemiyorum o duyguyu. Birde benim adapte olma sorunum ve dikkat eksikligim var bu yuzden olabilir mi? Birde daha garip bisey oldu ben hissizlestigimi anlayinca zaten ileri gitmicemizide anladim biraz biseyler oldu. Yani yataginda sarildik beni optu falan birde goguslerime dokundu. En ufak bisey hissetmedim. Yanimdayken orda sarilirken kokusunu icime cekerken bile bir his duymadim. Ne bir mutluluk ne bir huzur. Huzursuzda olmadim ama bildiginiz hissizdim. Ama yine sonradan onunla o ani dusununce mutlu oluyorum. Ben hep cinsellikten kacan bir insan oldum evlenmeden boyle seyler yasamak istemiyorum hatta oyle bir soguttum ki kendimi belkide bu yuzden hissetmiyorum bisey. Sevgilim tam aksine istiyo ama ben istemedigimi soyledigimdede saygi gosteriyo. Sorun benim istememem degil. Ilerde evliligimde sorun yaratmasindan korkuyorum bu durumun. Ama en azindan insan sevdiginin yanindayken icinde bir huzur olusmali ya da opusmekten keyif alabilmeli. Bu bir hastalik falan mi? Ne dusuncemi bilemiyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada masttan zevk alabiliyorum sadece elimi kullandim simdiye kadar garip birde mast sonrasi kaslarimda agri oluyo buda belki sorunumun sebebidir
Sevgilimin yaptigi hicbiseyden zevk almiyorum yanindayken duygu hissetmiyorum?
Cevapla