Lutfen bilen herkesten cevap bekliyorum. Mide kanseri belirtileri? Mide kanseri olan, veya yakininda olan varmi?

Ben bir kac aydir migde rahatsizligi cekiyorum, reflu ve bagirsak enfeksiyonu dendi. Abur cuburdan kacinicaksin falan dediler. Aylardir ilac kullaniyorum. Dun aci bir sey yememle gecesi olucek gibi agriyla hastaneye gittik. Hemen igne yapildi. Arkadaslar bende asiri gegirme var, oyle normal bir gegirmeden bahsetmiyorum. Her an gegirme geliyor. Migdemde hep bir siskinlik. Cok asiri gegirme mide kanserinin belirtisi olabilirmis. Ne yesem surekli migdem sisiyor. Kusura bakmayin ama soyleyecegim, diski rengi sariligi gecmisti, bir kac gundur yine sari ishal gibi diski basladi. Arkadaslar ciddi bir sey sordugum icin bunlari yaziyorum lutfen kusura bakmayin. Anneme ciddi ciddi kanser olabilirmiyim diye soramiyorum. Ama hatta gegirdigimde annem bu nasil bir gegirme diyip soyle bir dusundugu oluyor. Sizce ne yapmaliyim lutfen akil verin.. Herkese cok tesekkurler. Allah butun hastalarin yardimcisi olsun..
Lutfen bilen herkesten cevap bekliyorum. Mide kanseri belirtileri? Mide kanseri olan, veya yakininda olan varmi?
Cevapla