Kolon kanseri belirtileri nelerdir. Geçmeyen kabızlık sıkıntısı yaşıyorum?

İki hafta önce kabız oldum. O, bu, şu derken birazcık düzeldi ama sâdece sabahları rahat tuvalete yapıyorum. Onun dışındakilerde ıkınmayla ya çok az geliyor ya da hiç yapamıyorum ne kadar zorlasam da. Şişkinlik, gaz ve arada karın ağrısı oluyor. Bunun öncesinde de ara ara midemde ağri ve yanma olurdu. Tüm bunlar neyin belirtisi sizce.

Kolon kanseri belirtileri nelerdir. Geçmeyen kabızlık sıkıntısı yaşıyorum?
Cevapla