Gözümün alt kısmında göz pınarıma yakın bir yerde içten arpacık çıktı yaklaşık 4 hafta oluyor ne yapmam lazım?

Doktora gittim 1 damla birde krem gibi bir ilaç verdi gözümün içine damlatmam için düzenli olarak kullandım arpacık patladı ve iltihaplı sıvı aktı ancak 4 haftadır şişlik ve kızarıklık duruyor öylece kaldı bazen ne önerirsiniz nasıl geçer şişlik ve kızarıklığı.
Gözümün alt kısmında göz pınarıma yakın bir yerde içten arpacık çıktı yaklaşık 4 hafta oluyor ne yapmam lazım?
Cevapla