Burun ameliyatı oldum acayip büyük burnum oldu bu geçicimi?

Merhabalar 4 gün önce burun estetiği oldum yani çok küçük olmasada yüzüme yakışacak bir burun istedim çıktığım da Kocaman bir burunla karşılaştım doktoruma güveniyordum acayip büyük duruyor sizce bu geçici bir durum mu daha önce tecrübesi olan biri yardım edebilir mi yoksa kendimi boğucam:) böyle bir pişmanlık yok
Burun ameliyatı oldum acayip büyük burnum oldu bu geçicimi?
Cevapla