Bamya tohumu. arkadaslar bu bamya tohumunun içinde menisküse iyi gelen bir sıvı var. vucudumuzdaki ilik gibi düşünün. ben diz ağrılarımdan ağlayacak dereceye geliyordum inanın bamya tohumu önerdiler bana 1-2 ay kadar dünzeli şekilde kullandım ve gerçekten faydasını gördüm. her sabah aç karnına bu fotografta gördüğünüz tohumlarda 10-15 adet ağzınıza atın su ile yutun gitsin gerçekten faydasını göreceksiniz. faydası olur diye paylaşmak istedim
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Menisküs sorunu olanlar, doğal bir yöntem ile kurtulmak mümkün detay lütfen?
bamyanın faydaları cidden saymakla bitmiyor. ben zayıflamak için kullanıyorum gerçekten her şeyime çok iyi geliyor. bu yazıyı incelerseniz anlarsınız zaten.
aynen öyle.. ben ağrıdan ölüyordum dizlerimden ilaç falan kullandım hiçbir faydasını görmedim. sonra bunu önerdi bir tanıdık inan bana çok iyi geldi bana 1-2 ayda çok çok etkisini gördüm. sonra teyzemın kızı istedi oda aradı dedi çok sagol çok faydasını gördüm.. ben gerçekten bu kadar iyi geleceğini düşünmüyodum. sıvı kaybın varsa mutlaka kullan dediğim sekilde
Anladim annemin sivi kaybi varda igne vuruluyo ama cok dusukte olsa alerji yapabilir ki ilaclara karsi vucudu cok hassas o yuzden ise yariyosa super 😆✨💕soyliyim kullansin bare. Allah razi olsun cok faydali bir paylasim 🙇🙏
Allah hepimizden razı olsun :) bak bu fotoğraftaki gibi olacak ama bide alırken sorsun aldığı yere/kişiye ilaçlımı felan diye ekmek için kullanmayacağım yiyeceğim desin kim alırsa.. inşallah annende de işe yarar.. sabahları aç karnına 10-15 adet kadar suyla beraber atsın ağzına.. geçmiş olsun :)
ben gidip bizzat almadım o tanıdık verdi bana ama aktarlarda pahalı olur normal semt pazarlarında felan teyzeler satıyo bazen önlerınde görüyorum oralardan da alabilirsiniz. aktarlarda da vardır ama büyük ihtimal..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bamyanın faydaları cidden saymakla bitmiyor. ben zayıflamak için kullanıyorum gerçekten her şeyime çok iyi geliyor. bu yazıyı incelerseniz anlarsınız zaten.
https://yararlarizararlari.com/bamya-tohumunun-faydalari-kullanimi-kuru-ile-zayiflama/
Dizlerdeki sivi kaybinada mi iyi geliyo?
aynen öyle.. ben ağrıdan ölüyordum dizlerimden ilaç falan kullandım hiçbir faydasını görmedim. sonra bunu önerdi bir tanıdık inan bana çok iyi geldi bana 1-2 ayda çok çok etkisini gördüm. sonra teyzemın kızı istedi oda aradı dedi çok sagol çok faydasını gördüm.. ben gerçekten bu kadar iyi geleceğini düşünmüyodum. sıvı kaybın varsa mutlaka kullan dediğim sekilde
istiyosan gizliliğide kaldırabilirim yani güvenmiyorsan falan sorun değil. ben faydalı birşey olduğu için paylaşmak istedim sadece
Anladim annemin sivi kaybi varda igne vuruluyo ama cok dusukte olsa alerji yapabilir ki ilaclara karsi vucudu cok hassas o yuzden ise yariyosa super 😆✨💕soyliyim kullansin bare. Allah razi olsun cok faydali bir paylasim 🙇🙏
Allah hepimizden razı olsun :) bak bu fotoğraftaki gibi olacak ama bide alırken sorsun aldığı yere/kişiye ilaçlımı felan diye ekmek için kullanmayacağım yiyeceğim desin kim alırsa.. inşallah annende de işe yarar.. sabahları aç karnına 10-15 adet kadar suyla beraber atsın ağzına.. geçmiş olsun :)
3-5 gün deneyip bıraktırma, dediğim gibi ben 2 ay kadar kullandım o şekilde gördüm faydasını. 1-2-3 ay, bu kişiye göre değişiyo etki süresi
Inshallah. Aktardan mi aldin?
ben gidip bizzat almadım o tanıdık verdi bana ama aktarlarda pahalı olur normal semt pazarlarında felan teyzeler satıyo bazen önlerınde görüyorum oralardan da alabilirsiniz. aktarlarda da vardır ama büyük ihtimal..
Tamam cok tesekkurler ☺️✌🙏💦