Miyop olduğumu bugün öğrendim 1.00 gözlük verdi doktor büyük mu sizce?

Bugün ehliyetkursu için sağlık raporu alacaktm göz hastalıkları bölümüne girdiğimde miyop oldugumu öğrendim gozlukten gerçekten nefret ediyorum doktor 1.00 gözlük yazdı sizce yüksek mi derecesi ve ben lens kullanmak istiyorum kullanımı nasıl şeffaf almayi dusunuyorum
Miyop olduğumu bugün öğrendim 1.00 gözlük verdi doktor büyük mu sizce?
Cevapla