Arkadaşlar acil insülin iğnesi bir kere vurulmazsa nolur? Lütfen detay?

Babannem şeker hastası günde 4 kere insülin yapıyorum ailevi sorulardan dolayı kafam dalgındı iğneyi ayarlamadan vurdum yani boşuna vurdum :( diyemedimde desem çok kızar ve biraz lafçı biri bin yapar anlatırken hemde çok kızabilir napmam gerek?
Arkadaşlar acil insülin iğnesi bir kere vurulmazsa nolur? Lütfen detay?
Cevapla