Göz altımdaki yağ kaybı nedeniyle yüzümdeki ifade yaşlı. benden büyük dayılar bana abi diyor. nasıl kurtulabilirim?

Göz altımdaki yağ kaybı nedeniyle yüzümdeki ifade yaşlı. benden büyük dayılar bana abi diyor. nasıl kurtulabilirim?

yukardaki resim göz altı yağ kaybı olmadan önceki genç görünen halimdi. alttaki de şuanki halim gördüğünüz gibi 30 üzeri gösteriyorum çünkü göz altlarım boşaldı bariz fark ediliyor ve bu da yaşlı bir görünüm oluşturuyo suratımda. bu olay depresyon ve yanlış beslenme sonrası tam 1 hafta içinde aniden ortaya çıktı. göz altından kaybedilen yağ dokusu çok zor geri alınıyomuş baya araştırdım. dermotologa gittim hyalüronik asitli dolgular kullanıyolarmış ama ömrü 1 sene ancaymış. ben doğal yağ dokusunu geri kazanmak istiyorum çünkü dermotologların çözüm yolları doğal değil. var mı başına gelen benzer bir olay? beslenmeyle biraz toparladım ama hala istediğim seviyeye gelmedi. iyice tipsizleştim, yaşama sevincim kaçtı resmen. yaş kompleksine girdim benden kart dayılar bana abi çekiyor zoruma gidiyor. normalde yaşımı göstermeyen minyon bir insandım benden 10 yaş gençler bana ismimle seslenirdi ama bu durumdan sonra artık herşey değişti. aklıma abur cubur herşeyi yiyip şişmanlama fikri geliyor. acaba şişmanlıyıp sonrasında yavaşça sporla geri kilo versem göz altlarımdaki yağ dokusu geri düzelebilir mi sizce? çünkü tedavisi yok saçma sapan geçici dolgularla bir ton para karşılığı yapıyorlar. göz altı boşluğu yanaklarımın çökmesine ve burun kenarındaki çizgilerin belirmesine de yol açıyor çünkü askı görevi görüp yanakları yukarı doğru çekiyor sarkmasını önlüyor yani çok önemli. cildi gergin tutuyor. ayrıca çukurlaşmış göz ışığı yansıtamıyor. göz altları dolgun olunca ışık bakana yansıyor ve genç bir görüntü veriyor.

Göz altımdaki yağ kaybı nedeniyle yüzümdeki ifade yaşlı. benden büyük dayılar bana abi diyor. nasıl kurtulabilirim?
yukardaki herif benden 10 yaş yaşlı ama ben gözaltlarımdaki yağ kaybı yüzünden ondan daha yaşlı gösteriyom. yukardaki resim en kötü halimdi. dikkat edin göz altları boş ve burun kenarında çizgiler var çünkü yanaklar göz altı yağları eksikliği yüzünden aşağı çökmüş durumda.

aşağıdaki resmim beslenmeyi düzelttikten sonra şu an geldiğim en iyi halim ama yeterli değil hala çökme devam ediyor. sorum şu abur cubur yiyip şişmanlasam geri düzelir mi?

Göz altımdaki yağ kaybı nedeniyle yüzümdeki ifade yaşlı. benden büyük dayılar bana abi diyor. nasıl kurtulabilirim?


Güncellemeler
+1 yıl
şişmanlasam geri düzelir mi arkadaşlar bir görüş atın kız olsak 50 kişi yazardı en az.
Göz altımdaki yağ kaybı nedeniyle yüzümdeki ifade yaşlı. benden büyük dayılar bana abi diyor. nasıl kurtulabilirim?
Cevapla