Kimliğim kayıp yarın hastaneye gitmem gerekiyo ve bankaya para yatırmam lazım ikisininde aciliyeti var?

yarın devlet hastanesinde randevum var ve bankaya baya gecikmiş kredi kartının borcunu ödemem gerekiyo ikisininde aciliyeti var öğrenci kartıyla olmaz mı bu iş. veya kimliğim kayıp polise haber verdim ilan verdim bulunmasını bekliyorum desem veya yenisinin çıkmasını bekliyorum desem? veya ne desem işlerimi halledebilirim?
Kimliğim kayıp yarın hastaneye gitmem gerekiyo ve bankaya para yatırmam lazım ikisininde aciliyeti var?
Cevapla