Delirdiğimi hissediyorum, kendimi kaybetmeden ölmem gerektiğini düşünüyorum?

Her şey yaklaşık bir yıl önce başladı, nasıl tanımlayacağımı bilmiyorum daha önce hissettiğim hiçbir şeye benzemiyordu. Eskisi gibi değildim ne oldu nasıl oldu inanın anlayamadım eskiden mutlu, gülerken gözlerinden yaşlar gelen birisiydim hatta derste çok güldüğüm için bir kez dersten atıldım. Bir anda kendimi asık suratlı, tepkisiz, umutsuz birisi olarak buldum. Derslerim iyiydi lise yerleştirme puanım 500 üzerinden 475 ve bunların ardından derslerimde düştü, derslerim düştükçe ailemle aram bozuldu. Arkadaşlık ilişkilerim neredeyse yok oldu ve yaklaşık 7 aydır gezmek için bir yerlere gitmedim. Dört ay önce psikoloğa gitmeye başladım 6 seans sonucunda psikiyatriste yönlendirdi ordada 2 seans sonunda bir ilaç verdi ama bu ilaç beni daha da kötü hale getirdi daha önce görmezken ilaçtan sonra halüsinasyonlar gördüm bunları aileme anlattım umursamadılar.2 kez intihar denemem olmuş ama bilerek yapmadım sakinleşmek için bir ilaç yeterli gelmedi bende 2,3,4,5 derken bir anda 13 ilaç içtim ve fenalaştım buna benzer bir olay tekrar yaşandı. Bana en ağır gelen şeyler ise daha yeni olmaya başladı. En ufak tartışmada Annem yüzüme ölsende kurtulsak senden demeye başladı. Babam beni evde istemiyor ve dört gün önce dudağımı patlattı, ağzım ve burnumu kanattı boynumu morattı. Başka bir şehirde yatılı liseye gitmek için uğraşıyorum ailem git dedi ama ondada bazı sorunlar var. Çok fazla kendi kendime konuşuyorum. Odamda otururken birden kendimi bebekleriyle evcilik oynayan küçük bir çocuk gibi kendi kendime birilerine bir şey anlatırken buluyorum ve ben artık dayanamıyorum. Cehenneme gitmekten korkuyorum hiç çarem kalmadı, yapamıyorum.
Delirdiğimi hissediyorum, kendimi kaybetmeden ölmem gerektiğini düşünüyorum?
Cevapla