Diyetisyenim ekmeği kes dedi bende onun yerine sabah ve akşamları pasta yiyorum, nasıl fikir ama?
Ekmek yeme dedi bende pasta, kek yiyorum. Sizce faydasını görücek miyim? :D
Ekmek yeme dedi bende pasta, kek yiyorum. Sizce faydasını görücek miyim? :D
Ünlü Fransız Hanımının söyledigi gibi
ekmek bulamayanlar pasta yesin:)
bilmem görürsün belki:)
Ekmek yoksa pasta ye olayını çok yanlış anlamışsın sen 😀
www.turkishny.com/.../81109-kahvaltida-pastali-perhiz
doğru yapmışsın :D
Bende ekmeği kesere yiyiyorum :)
3.bp.blogspot.com/.../karikatur.jpg
Cevap
16Cevap
woow supersın : )))
nıye benım daha once aklıma gelmedı kı buuu : ))
kesınlıkle goruceksın delımısın...
yaza bıldıgın bomb style olarak cıkacaksın ;)
He simdi daha az mi kalori yedigini saniyosun vah kuzum 😂 bir tane kek 6 ekmek ķalorisindedir yav ogrenin bir 😒
Yanlış yapiyorsun bacim. ekmegi keserek yiyecektin 🙊
Ya o degilde şu detofit nasıl bir sey işe yarıyomu ki
Salaq ekmeği bıçskla kessene doktorun dediğini dinle bıçakla kes sonra ye işte
yanlara doğru görürsün faydasını ;)
Süper fikir böyle devam 😂
Selulitlerine kurban aynen devam
Oha benim niye hiç aklıma gelmedi
Fazla zekice tebrikler 👏
Süper fikir kanka çok sağlıklı olmuş
çok zekice maşallah :) :) vahhh garibim
Asdf onlar daha şekerli ama 😄
ve bu beyinle hala yaşıyor olman ne kadar hoş.
Beynin vucudunu terk etmis
ekmek yoksa pasta var
Günaydın çok zekisin canım aferin sana ☺️
pastayı kes deseydi ekmek mi yicektin😂😂😂
sen yanlış anlamışsın ekmeği kesip yemen lazım dı
Mantikli
Çok komik...
İyi düşünmüşsün
Mütüş
senii çılgın
Harika.
cok iyi ASdç
Kötü
Harikasın ya :D
Mal mısın
keserek ye sende3 :)
aferin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar