Sol gözümde 1.25 sağ gözümde 1.75 astigmat varmış gözlük kullanmam gerekirmi?

Bugun göz doktoruna gittim bas ağrısından gözlerimde astigmar olduğunu söyledi sol 1.25 sağ 1.75 ama benim görmemle alakalı bir şikayetim yok gözlük kullanmam şartmı kullanmasam ilerde problem olurmu
Sol gözümde 1.25 sağ gözümde 1.75 astigmat varmış gözlük kullanmam gerekirmi?
Cevapla