Sol gözümde 0.50 astigmat var gözlük takmassam büyür mü? Lütfen sadece tecrübeliler yazsın?

Gözümde 0.50 astigmat var gerçekten psikolojim bozuldu ya ölürüm de gözlük takmam bozulur mu daha çok?
Güncellemeler
+1 yıl
Doktora gittim büyümez fazla değışmez dedi ayrıca lens 0.75 ten başlıyor daha düşüğü yok. Benim daha o kadar bozuk değil
Güncellemeler
+1 yıl
Bu yazanların hepsi gözlük kullanıyor mj?
Sol gözümde 0.50 astigmat var gözlük takmassam büyür mü? Lütfen sadece tecrübeliler yazsın?
Cevapla