Ameliyat hakkında bir bilgim yok arkadaşımında böyle 2 tırnağı yapışıktı doğuştan o aklıma geldi birden ameliyatı varsa eğer bunun ol yani tıp ilerledi diyorlar sürekli güvenilir bir doktor bulursan sıkıntı çekmezsin sanırım *-*
Cok görülen bir durum olmadığı için biraz tedirginim sanırım 3 ay yürüyemiyormussun uzatmak için kullandıkları demiri alana kadar. Ayak cok görülen bir yer olmadığı için sükrediyorum başka büyük bir şeyde olabilirdi ama yinede insan üzülüyor bazen
Kıyamam canım benim ya sonuçta yapabileceğimiz bir şey yok seçim hakkımız yok bu konularda kaderin cilvesi. Çok daha kötü sorunları olan insanlar var çok dert edilecek bir sorunun yok bana göre. ^^
En İyi Cevaplar