Aranizda seboreik dermatit/yagli egzamasi olan varmi? (Buyuk plaklar seklinde yuzde, sacda kepeklesme/kizariklik)?

Öldürmeyen ve süründüren bu hastaligin tami tamina 6. Senesindeyim. Insan icine cikasim gelmiyor. Makyaj yapmasan kaslarinin ortasinda biri kucuk beyaz kagitlar kesmiscesine bir goruntu, zaten yanaklar kizarik. Yapsan, yuzunden tabaka halinde makyajla beraber dusen kepekler ile birlikte yuzunun soyulan kisminin makyajsiz, soyulmayanin makyajli kaldigi komik durum. Tedavi uygulasan tedavisi YOK, duzenlenmesi icin ilaclar var ama 3 4 aydan sonra pek bir etkisi kalmiyor va hastalik yayiliyor (sacta basladi, kaslarima sicradi.) . Kuafore gitmeye utaniyorsun, boyasan sacinin derisi yaniyor, sac kaybediyorsun. Sahsen ek sac yaptirdim, pismanim.

Soruma gelince. Bu yaygin bir kronik hastalik dediler de, ne kadar yaygin onu merak ediyorum. Acaba adini bilmeden kepek diye gecistirip sizde hasta misiniz? Teshisliyseniz, ne tur ilaclar kullaniyorsunuz?
Aranizda seboreik dermatit/yagli egzamasi olan varmi? (Buyuk plaklar seklinde yuzde, sacda kepeklesme/kizariklik)?
Cevapla