Engelli heyet raporu oranları hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen?

Annem bugün Haseki ye sağlık raporu almak için gitti Daha doğrusu itiraz için il sağlık müdürlüğü yönlendirdi. şu an yüzde 49 raporu var zaten. Bebekken elleri yandığı için parmaklarının bazıları yok bazıları yarım açık. ellerinden Yüzde 48 oran vermişlerdi daha önce. Gözünden de göz tembelliği yüzünden yüzde 2 oran verilmişti. Yeni yeni oluşan hastalıkları var artık. Onlarda eklenir diye düşüyorum. Mesela kulaklarında sıkıntı var tam duyamıyor doktor 5 10 bir şey vericem demiş. Bel fıtığı ameliyatı oldu 3 ay önce ama hala bir fıtığı var belinde. Ondan ne kadar oran alabilir? Migreni hipertansiyonu da var. Onlardan da oran verirler mi? Verirlerse ne kadar verirler? Sizin aranızda rapor almış ya da rapor almış tanıdığı olan var mı? Bilgilerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Teşekkürler.
Engelli heyet raporu oranları hakkında bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen?
Cevapla