Hamileyim ve hiç sevmediğim şeyler aşermeye başladım azıcık yesem bir şey olur mu :( ?

Normalde hiç sevmem tiksinirim ama canım çok pastırma istiyor. Yukarı komsuma yardıma çıktım öğlene dogru o sırada geldi kokusu isteyemedim de utandım. Eşime söyledim arayıp emin misin bak doktor çiğ et yeme demisti dedi bende tamam o zaman kalsın dedim kararıni degistirirsen ara gelirken alıyım dedi. Arayıp azıcık istesem bir şey olur mu :(
Hamileyim ve hiç sevmediğim şeyler aşermeye başladım azıcık yesem bir şey olur mu :( ?
Cevapla