Yüksek Miyopisi (dejeneratif/patolojik miyopi) olan var mı?

Eğer varsa kaç numara ve hastalığa bağlı başka komplikasyonlarını da yazarsanız sevinirim.

Yüksek miyopi -6D, yani 6 derece miyopi den başlar, ama her bu numaralara sahip olanın dejenratif olması gerekmez. Toplumun %1'inden azında vardır, miyopların da %10'u dejenratif miyopidir.
Yüksek Miyopisi (dejeneratif/patolojik miyopi) olan var mı?
Cevapla