Eğer varsa kaç numara ve hastalığa bağlı başka komplikasyonlarını da yazarsanız sevinirim.
Yüksek miyopi -6D, yani 6 derece miyopi den başlar, ama her bu numaralara sahip olanın dejenratif olması gerekmez. Toplumun %1'inden azında vardır, miyopların da %10'u dejenratif miyopidir.
Yüksek miyopi -6D, yani 6 derece miyopi den başlar, ama her bu numaralara sahip olanın dejenratif olması gerekmez. Toplumun %1'inden azında vardır, miyopların da %10'u dejenratif miyopidir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende dejeneratif var diyorlar 8.5 ve 7.5 miyopum var ama her yuksek miyop dejenratif degildir bence ya bazilari genetige ve goz yapisina gore 20 ile 28 yaslari arasinda durur ben 25 yasindayim ilerleme halen var tedirgin oluyorum ama Allah buyuk ne diyim olcumlere gore dejeneratif miyop diyolar ama olcu aletiyle belli olmaz ki
Dejenaratif olsun veya olmasin 6 dereceden fazla miyoplarda retina dekolmani (yirtilmasi/ayrilmasi) riski var retina inceliyor ve yirtilmaya musait oluyor yilda bir kez retina konusunda uzman bir doktora gorunmeni tavsiye ederim retina her seyden onemli isigi algilayan dokudur kendisi yerinden cikarsa kör ediyor ve geri donusu yok. Miyopun kör etmesi bu yuzden iste dogrudan degil dolayli olarak buna sebep oluyor maalesef
Havuç yiyorum kıtır kıtır. Faydası olur mu?
yok ben anlamıyorum onlardan
bekle bekle.
trolleyecek onca insan/soru var. Neden ben?
seni seçtim pikaçu. Görüşün kaldırılsında aklın basına gelsin bari.
Sinirim çok bozuk, nolur eğlenecek başka birini bul.
eğlenmek için yazmadım anlamıyom diye dedim :/ hödük dediiiinnn
"kimler anlıyor" diye sormadım.
olsun.
olmasın.
bana mı yürüyon sen?
çok mu belli
yok, kimse anlamamıştır. raad ol
rahatım.
şikayet etmişin. gerçekten aklım başıma geldi.. Gene de hödüklük baki.
bence de karakterin olmuş o kelime.
insanların halinden zerre kadar anlamayıp olanca gevşekliğiyle ciddiyetsizce yaklaşan insanlar rahatsızlık veriyor. Bunda ısrar etmen hoş değil. Neden hödük dediğimi anladın mı?
kendi kafana göre anlam yükleyip olmayan seyi olmuş gibi göstermen daha cirkin ve rahatsızlık verici.
ama bana bu yüzden aşık olmadın mı sen? :)
ne aşkı be.
hala boş boş konusuyorsun.
O zaman artık bırakalım bu küçük sohbetimizi, evlerimize dağılalım. Bir daha da sakın benim soru ya da yorumuma ciddiyetsizce şeyler yazma.
Ciddiyetli yazdım
Soruyla ilgili değil. Yazma işte mk!
Ilgili...
.
Ne kdr kotu bir insansin senin veya cocugunun basina geldiginde anlarsin goz sagligi bu sakaya gelmez