Dişlerimi düzenli fırçaladıgım halde hala sarı bunun nedeni ne olabilir?

Dişlerime önem veriyorum 1 senedir günde 2 kez fırçalıyorum. Listerine falan da kullanıyorum ama beyazlamıyor üst ve alt taraflar hala sarı alttları daha cok fırcalıyorum ama gecmıyor.Çay sigara alkol hiç birşey yok. :( sebebi nedir. ?
Dişlerimi düzenli fırçaladıgım halde hala sarı bunun nedeni ne olabilir?
Cevapla