İyi akşamlar Ks.. 18 yaşına yeni girdim 75 kiloyum boyum da 1.63. Geçen sene annem vefat ettikten sonra sınav Zaman'ı üzüntü vs derken 15 kilo aldım bir sene içinde lütfen aşağılayıcı şeyler yazmayın uğraşacak değilim yeterince uğraştım. Artık toparlandım ve böyle devam edemeyeceğimi düşündüm. Yarından itibaren diyet demeyelim de beslenme şeklimi değiştirmeye karar verdim. Ekmeği tamamen keseceğim ve çikolatayı çok yiyorum onu da haftada bir kez yemeye karar verdim.. Onun dılında akşam 6dan sonra birşey yemeyeceğim ve 45 dakika pilates ve günde bir saat yürüyüş.. Sizce trmmuz ayına kadar böyle yaparsam 60 kiloya düşme imkanım var mı? Veya 55? Ve pilates sayesinde boyum da uzar diye okudum bu ne kadar doğru? 1.67 olsam fena olmaz hani..
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce kendimi Nasıl motive edebilirim? Çikolataya hayır demek te çok zorlanıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar