Ortodonti tedavisi sırasında dişine yükseltme yapılan biri var mı?



Banada yaptı yükseltme çok rahatsız ediyo umarım alışılabilir bişeydir
Dişimde tel var ama yükseltmeyi anlamadım bro😄
Gelmedi hayatım ne zaman taktırdın sen
Benim geçen cuma takıldı 2 yıl kalcak aqu :(
Yok geçti aşkısı ama gülemiyorum doğru düzgün adflakfls
Yazıyim da görüşsüz kalma bro :D
Cevap
0Cevap
Bende araştırma yaparken şimdi bu yazıya denk geldim saat 11 gibi yükseltme yaptılar dişlerime ve cok rahatsızım 😔 umarım 1 ay sürer sadece
yükseltme alçatma hepsini yapıolar
evet taktım dişlerimin arkasında hala var
hayır blakete sadece lastik küçük tellerden filan taktı dolgu gibi bişey koymadı
Benimde Şu an ağzımda var ama bir haftaya cikicak nasil cikarildigina dair bir fikrinolan var mi bu dolguların
Banada yaptılar. Peki ne kadar sure kalmasi gerek?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar