Agir grip oldum ama annemin umrunda bile degilim ouyuyor , ben ona bebek gibi bakiyorum , hakli degil miyim?

Cok agir hastayim , yataktan zor kalktim ilaclarimi icmek icin. O da oturuyordu mutfakta beni farketti noldu falan dedi iyi degilim dedim , cok Üşüyorum. Basladi kizmaya sürekli hasta oluyormuşum , o biliyor kendime ne kadar dikkat ettiğimi. Yok yine gidip ilac mi alacam gibi soylenmeye basladi bisey demedim. Sonra ses tonuma kizdi ama bogazik agriyor ve sesim kotu cikiyor , hastalik yuzunden dedim. Sonra alttan aldim dedimki bana sicak su yapabilir misin , basladi yine soylenmeye dedim istemiyorum hicbiseye soylene soylene gitti uyudu. Aglatti beni bu halimle ve umrunda bile degil. Daha oncede yapti bunu moralim cok bozuktu baya ağlamistim gittim yanina benim karsima böyle gelme , git dedi ve uyudu , ben sabaha kadar aglamistim. Hic bisey istemedim ondan ve bana hasta oldun mu cocuk gibi naz yapiyorsun dedi. Ki ben hasta oldum mu ondan bisey istemeye cekinen biriyim ama o ne zaman hasta basinda nobet tutturur taaa uyusun. Cay , sicak su , yemek, ilac ver , ilac sur , kardesine bak , uyut ne isterse yaparim. O agladi mi teselli ederim ama aldigim yanita bak. Bu halimle yazdim cunku moralim cokbozuk.19 yasindayim. Ben bunlari hakediyor muyum?
Agir grip oldum ama annemin umrunda bile degilim ouyuyor , ben ona bebek gibi bakiyorum , hakli degil miyim?
Cevapla