Öncelikler merhabalar
Dişeti çekilmesi nedeniyle doktora gittim fakat doktor sert fırçalamamdan kaynaklandığını söyledi. İnternetede çok baktım herkes çekilen dişeti geri gelmez yazmış. Fakat ben şunu anlatmak istiyorum annemin tartar yüzünden çekilme olmuştu ve tartarları temizlettirdikten sonra doktor bir macun önermiş onunla beraber dişetinin büyük çoğunluğu geri geldi bu nasıl mümkün olabiliyor? Tartar yüzünden çekilmiş olduğu için mi? Bana önerebileceğiniz tavsiye var mıdır diş etini geri getirebilmek için? :)
Dişeti çekilmesi nedeniyle doktora gittim fakat doktor sert fırçalamamdan kaynaklandığını söyledi. İnternetede çok baktım herkes çekilen dişeti geri gelmez yazmış. Fakat ben şunu anlatmak istiyorum annemin tartar yüzünden çekilme olmuştu ve tartarları temizlettirdikten sonra doktor bir macun önermiş onunla beraber dişetinin büyük çoğunluğu geri geldi bu nasıl mümkün olabiliyor? Tartar yüzünden çekilmiş olduğu için mi? Bana önerebileceğiniz tavsiye var mıdır diş etini geri getirebilmek için? :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar