Düştüm kolumu carptim çok fazla morardi ve ağrısı var.. Sadece incinmeyse bunu anlayabilir miyim?

Öglen kolumun üstüne düştüm iki yerden morarma oldu fakat biri çok kötü; dirsegim ile bilegimin arasında yaklaşık 10 cm lik bir yer ( mosmor oldu ve kemik üstü ) dokunamiyorum ağrıyor.. hiç hareket ettiremiyor değilim ama ara ara dirsegimden koluma yayılan çok büyük bir ağrı oluyor kalıyorum öylece.. Kemik üstü oldugu icin tedirginim biraz.. Sadece incinmiştir dimi bunu anlayabilirim?

Bu havada Dr a gitmek istemiyorum boşyere..
Düştüm kolumu carptim çok fazla morardi ve ağrısı var.. Sadece incinmeyse bunu anlayabilir miyim?
Cevapla