Son bir iki saat içinde oldu anlamadım çok acıyor uyuyamadım belki fotoğrafta net değildir ama baya kızardı



alerjik bir reaksyon olabilir.. kullandıgın bir ürün ters tepmiş olabilir..
Değişik bir şeyde yemedim ki onuda düşündüm
Hayıır hep duşundum onları ama bilmiyorum sadece dun fırça seti almıştım yeni onu uyguladım ama sanmıyorum ki ya bu çok kotu çok acıyor
* fırçayı sadece kaşıma kullandım
Birde yurttayım ya bepanthende yok 😩
Be kremi yarın doktora giderim ben şimdilik bir çözüm arıyorum 😩
Teşekkürler yinedee umarım sabaha daha kotu olmaz ☹
cok kötü olmuş ya bir böcek filanmı ki bepanten sür
Sanmam ya gözümün altını ısırırsa fark ederim sanırım 😃
ısırmış zaten :D
Yok ya ısırmamıştır ne gezer böcek yurtta
Cevap
2Cevap
Bekle bir kaç güne geçer, kaşıma
Acıyor
Elbette ki acır, buz koy
alerji olmuşsun allerset kullan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar