Fazla naz aşık usandırırmış doğru mudur beyler?

evet günümüz şartlarında az da olsa böyle kızlarımız var en azından kendi adıma konuşayım..

evet ks halkı bir kız size naz yapmıyor fakat her şeyin daha erken olduğunu ve bir şeyler yaşanmasını istemediğini söylüyor tepkiniz ne olurdu ? o kız da sizi seviyor fakat bunu size söyleyemiyor bazı nedenlerden dolayı sizinle sevgili olmak istemiyor sizinle çok fazla mesajlaşamıyor konuşamıyor bir yerlere çıkamıyorsunuz bırakın öpüşmeyi eilini tutmanıza dahi izin vermiyor çekiniyor çok utangaç birisi gözlerinize bile bakmaktan bile çekiniyor sizin tepkiniz ne olurdu sıkılır mıydınız ? ankete oy verin herkese +1 puan
Tabi ki de usandırır
Ben onun nazını mı çekicem be
Nazını da alsın doğru anasının evine
Hayır usandırmaz seven adam her şeye katlanır
Ben zor kız severim ona daha çok bağlanırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fazla naz aşık usandırırmış doğru mudur beyler?
Cevapla