Fazla naz aşık usandırır peki fazla ısrar?

bazı derslerde aynı sınıfta olduğum biriyle sürekli gözgöze geliyordum ve dikkatimi çekmeye başladı. Başlarda hiç konuşmuyorduk ama daha sonra tesadüf gibi hep yanına oturmaya başladım. arada mesajlaşıyoruz ders çalışıyoruz yemek yiyoruz bazen benimle ilgileniyor ben ondan uzak durduğum zamanlarda özellikle ama bazen hiç umrunda olmuyorum acaba yanlış yoldamıyım yoksa ısrara devam mı?
Güncellemeler
+1 yıl
bazı derslerde aynı sınıfta oldugum bi kızla surekli gözgöze geliyordum ve dikkatimi çekmeye başladı. Başlarda hiç konuşmuyorduk ama daha sonra tesaduf gibi hep yanına oturmaya başladım. arada mesajlaşıyoruz ders çalışıyoruz yemek yiyoruz bazen benimle ilgileniyor ben ondan uzak durdugum zamanlarda ozellikle ama bazen hiç umrunda olmuyorum acaba yanlış yoldamıyım yoksa ısrara devam mı?
Fazla naz aşık usandırır peki fazla ısrar?
Cevapla