19 yaşında bel fıtıgı oldum arkadaşlar ne olursunuz bilgisi olan gelsin, inanilmaz bunalimdayim?

Arkadaşlar bu yaşta sebepsiz yere sabah bir uyandim belim agiriyor doktora gittim tomografi falan cekilde 3 yerde fitik varmis ama kücük fitiklarmis ve bacagima da cekme olmuyor ama moral olarak inanilmaz sifirim , arkadaslar lütfen yardimci olun bu yaşta fitik olmuşum kendimi inanilmaz bunalimda hissediyorum yarim insan gibi hissediyorum deli gibi motor tutkunuyum da 5 yildir suriyorum doktor sürmeyeceksin bir daha yasak dedi hayatin bir anlami kalmiyor benim icin arkadaslar ögrendigim kadari ile tamamen gecmiyormuş ne olursunuz bilgisi olan benimle paylassin size yemin ederim ölürüm ölmem felc kalirim kalmam hic biri umrumda degil motor sürememek beni kahrediyor. Yasim daha genc oldugu icin bu illeti yenebilir miyim lutfen bilgilendirin? Allah bu hastaligini hic kimseye yasatmasin.
19 yaşında bel fıtıgı oldum arkadaşlar ne olursunuz bilgisi olan gelsin, inanilmaz bunalimdayim?
Cevapla