Bel fıtığı mıyım ben 2 ay oldu aynı acı bilmiyorum 21 yaşındayım?

Amuda kalkıp sırt üstüne 5- 6 defa üstüne düştüm ve en son düşüşümde boynumdan belime kadar yoğun bir ağrı oldu hemen önce film çektirdim sonra beyin sinir polk. gittim ve emar felan çektirdiler, doktor zayıf kızsın hiç bişi yok sadece küçücük bir fıtık görüyorum dedi ve istersen bir fizyoterapist ile görüş zaten gider dedi ve ben 2 haftadır Reformera gidiyorum ama 2 aydır bu acıyı yaşıyorum belimin orta kısmında düşmemden bu yana aynı acı var ve geçmiyor fıtık mıyım ben ne bu anlamıyorum
Bel fıtığı mıyım ben 2 ay oldu aynı acı bilmiyorum 21 yaşındayım?
Cevapla