Sağ El 5. metakarp kırığı (Boksör kırığı) ve kireçlenme. 33 gündür elim boşuna alçıda kalmış yardım?

Lütfen yardım ediniz az birşey uzun yazım.

Arkadaşlar elim 34 gün önce kırıldı ve acilde yerine otutrmadan alçıya aldılar aradan 8 gün sonra ortopediye gittim bu alçı olmamış dediler tekrar parmağımı çekip kırığı yerine otutrmaya çalıştılar ve sonrasında oturmuş mu diye röntgen çekmediler ( bu nasıl sistemdir anlamadım ve keşke bilseydimde kontrol için röntgen çekmesini söyleseydim) . neyse aradan 26 gün geçti Rötngen çekildim ama maalesef kemik yerine oturmamış ve arası açık kalmış doktor alçımı söktü ameliyat gerekli dedi ve ameliyat olacağım. Diyeceğim şu Bileğim ve parmaklarım oynamıyor kireçlenme olmuş düzelir mi ve birde bu şekilde tekrar ameliyat olsam elim işlevini kaybetmez değilmi Allah muhafaza sakat kalmaktanda korkuyorum Ameliyatın ve narkozun bana bir zararı olmaz değil mi. Elime zarar vermezler değil mi?
Sağ El 5. metakarp kırığı (Boksör kırığı) ve kireçlenme. 33 gündür elim boşuna alçıda kalmış yardım?
Cevapla