İleri derecede anoroksiya nevrozayımnevrozayım detayları okuyun?

Boyum 155 kilom 38 ve kendimi normal olarak görüyorum ama herkes benle dalga geciyo çok zayıfsın hayatta nasıl yaşıyon sen, sıska, cılız, memleket nere afrikamı diye ama ben kendimi çok ideal buluyorum hem diyetisyen hemde psikiyatri yardımı alıyorum 33 kiloydum şimdi 38 oldum bana diyetisyen 45 olacaksın diyo aslında 155 boya göre en ideal 50ymis ama üstüme fazla gitmiyo kilo takıntım var diye 45 ol diyo ama ben 45 nasıl olcam 40 olunca bile kendimi şişko görüyodumda 33ken kendimi çok zayıf görüyodumda şu an gayet normal gibiyim aslında psikiyatriye de goturdu diyetisyen beni psikiyatri kilo alıp minimum 45 olmazsan sana akıl hastanesine yatış veririm dedi ama ben daha kilo alamamki 45 nedir yaa korkunç bisey 40 bile olmam yardım edin napcam ben 45 kilo olursam kendimi obezite gibi görürüm
155 boya göre 38 kilo nedir yaa kendini öldürmekmi istiyon sen 45 kilo ol çabuk
Kafayı yemişsin git hastaneye yat ondan sonra diyetisyene git
Hiçte bile akıl sağlığında kilo sağlığında gayet yerinde kilo almada vermede
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Rica ederim ne demek :))
İleri derecede anoroksiya nevrozayımnevrozayım detayları okuyun?
Cevapla