

Sizce tel takıtırmalı mıyım? Sadece öndeki bu diş hafif eğri , çok kararsızım...


hayır belli bile olmuyor ben 2 senedir kullanıyorum ve akıllı birinin kullanacağı bişey değilmiş bunu anladım resmen işkence o dişini yerine oturtmak için kaç tane sağlam dişini çekecekler haberin var mı? günlerce aylarca yemek yiyemeyeceksin dişlerin sararacak diş köklerin eriyecek sakın diyorum bulaşma
Cidden mi yaa ne bileyim çok kararsız kaldım itici görünüyor diye düşünüyorum da ondan bir soruyum dedim siteye. Geçmiş olsun bu arada düzeldi mi bari dişin?
@büşraözel bilemiyorum kişiden kişiyede değişiyo olabilir ama ben senden daha fazla takıyorum bende yamukluk da çoktu bide doktor sert davranıyo fazla sıkıyo falan o yüzden de olabilir
@Soran evet düzeldi ama hala ufak tefek şeyler var tabi bu arada hiç sorun yapma belli bile olmuyor itici falanda değil :)
Tamamdır o halde vazgeçtim :) teşekkürler yeniden :)
Eig icin tesekkurler :)
Rica ederim:)
Herkes dişlerimin çok düzgün olduğunu söylüyor ama alt dişlerimle aynı hizada değil üst dişlerim biraz daha sağa kayık diş konusunda çok takıntıliyim bende senin gibu
Aynen ya çok kafaya taktım bu sıralar.
Normal bir insan fark etmez dikkat etmese ama beni aşırı rahatsız ediyor
Keşke böyle basit eğilikler için bir aparatt gibi bişey olsa tele cesaret edemiyorum ki tel taktircam dediğim zamann tepki alıyorum
Aynen keşke öyle bişey icat edilse de zahmetsiz düzeltsek.
Seninki kötü durmuyor bence takma bu kadar
Teşekkür ederim , sen de takma kafaya :)
Ama benim kötü duruyor :( ben öyle hissediyorum en azından dişlerim uzun ve de bir ara kapatmaya çalışıyodum gülmüyordum zoe oluyodu :D
Gül yaa engel olmasın dişin :)
Bu eğri dişleri seven bir tek ben miyim acaba ya çok hoşuma gidiyor asxtjadk
Özgüven eksikliği yapıyor ya :D
Çok azz
Yani gerek yok tele?
Uzun sürüyormuş kardeş ya vazgeçtim.
Rica ederim kardeşim :)
Cevap
5Cevap
Benimde ön alt diş iyi yamuk bundan daha fazla. Ama diş teli falan taktırmadım. Gerek yok açıkçası :)
Valla mı yaa tamamdır o halde vazgeçtim.
Sanırım öyle kardeşim haklısın teşekkür ederim :)
Resmi görünce istemsiz sizinde dudağınız resimdeki gibi olmuyor mu?
Yok olmuyor :D
Bilmem oluyor mu ki :D ya bak fena etki bıraktım :D
Yaa bak işte ksjdjdjjdkd
😄😄
Tamam cxbcz :D hahdjsjsjjdjdjs
Hiç taktırma sıkıntı yok böyle iyisin dostum
Teşekkür ederim kardeşim eyvallah.
dişlerin gayet güzel taktracaksan da şeffaf teller var
Ya aslında beni rahatsız etmiyor ama ne bileyim kötü duruyor sanıyorum.
benimde arası ayrık şükretmelisin:)
Bence öyle sempatik duruyor ya sende takma kafaya
takmıyorum zaten herkes tatlı diyor göstere göstere gülüyorum bende :)
Aynen ya en iyisini yapıyorsun :D
Yav sivrisinek ısırığı gibin takma aybalam
Çok belli olmuyor mu? Sence itici mi?
Itici değil
Teşekkürler o halde.
takdrı bnce kısa surede tedawın bıter fazla abartı deıl ama takdrı dıs onemlı
bir doktora görüneyim ona göre düşünücem teşekkür ederim :)
Ohaa laan benim disin aynisindan valla o_o
Cidden mi sen taktıracak mısın?
Iyi o halde :D
Hayır bence o tehlikeye girme böyle çok iyi
Cidden mi ya teşekkür ederim yani itici durmuyor?
Hayır bana kalırsa sempatik yani :)
Aa iyi o zaman sevindim :)
doktora git tak diyosa tak bence
Evet sanırım bir gitmem lazım doktora.
Yok beee hiç gerek yok.
Ya ne bileyim itici duruyor diye düşünüyordum yorumlardan sonra rahatladım :)
Tamam o halde teşekkür ederim :)
Çok rahatsız oluyorsan hepsine taktırmana gerek yok ön ikiye taktırsan yeterli doktora danış
Öyle bişey oluyo mu?
Anladım bir doktora gideyim o halde , teşekkür ederim :)
Bunun icin tele gerk yok bence
Cidden mi ya
Kesinlikle bence
Eyvallah kardeşim sağolasın
Rica ederim
Yoo belli bile olmuyo
Teşekkürler abi çok sağol.
Yok kötü değil.
Teşekkürler ya kafama çok takılıyor da bu durum.
Kafana takacak kadar önemli bir durum değil, kötü görünmüyor.
Teşekkür ederim :)
Rica ederim. :D
:D :D
Gerek yok bence.
Teşekkürler ya :)
Gizliden ciksana bişey denicem
Nasıl çıkılıyor ki bilmiyorum.
Güncelleme kısmından butonu pasif hale getirmen gerek
Tamamdır.
Evet kesinlikle gerek yok
Niye ki?
Yüzüne oranla gülüşün hoş çünkü
A anladım teşekkürler :)
gerek yok ben uzun süre kullandım
Kullanımı zor mu gerçekten
evet gerçekten zor. ayrı fırça alman gerekiyor birsürü birsürüü şey var. özelden yyazarsanız paylaşabilirim
Olur teşekkürler.
çok belli değil
Yani itici de değil? Teşekkürler
yok değil.
Teşekkür ederim :)
rica ederim
:) :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar