arkadaşlar Şubat ayında doktora gittim her şeyin normal dedi şamğuan falan vermişti azıcık düzelmişti ama artık daha beter oldu..
şubatta gittiğimde saçlarım dökülmüyordu sadece azalıyordu ama elimi saçıma attığımda saç felan gelmiyordu nerdeyse ama şimdi elimi saçıma her atışımda 20 tel kadar saç geliyor bu gidişle saç kalmayacak kafamda zaten bir hapas saçım kaldı çarşamba doktora yine gidecem ama faydası olacağını sanmıyorum sizce neden böyle oluyor olabilir?
benim hiç saçlarım bu kadar dökülmedi bu zamana kadar şimdi sürekli saçlarım dökülüyo her saniye :(
acaba vitanminsiz mi kaldım diyorum alakası oalbilir mi? ben bu günlerde epeh iştahsızım günde tek öğün falan yiyoyurm sabah kahvaltısı hiç yapmam akşam yemeği yiyorum o da saat 20 de falan öyle de yatıyorum acaba bundan mı?
ne yapmam lazım :(
şubatta gittiğimde saçlarım dökülmüyordu sadece azalıyordu ama elimi saçıma attığımda saç felan gelmiyordu nerdeyse ama şimdi elimi saçıma her atışımda 20 tel kadar saç geliyor bu gidişle saç kalmayacak kafamda zaten bir hapas saçım kaldı çarşamba doktora yine gidecem ama faydası olacağını sanmıyorum sizce neden böyle oluyor olabilir?
benim hiç saçlarım bu kadar dökülmedi bu zamana kadar şimdi sürekli saçlarım dökülüyo her saniye :(
acaba vitanminsiz mi kaldım diyorum alakası oalbilir mi? ben bu günlerde epeh iştahsızım günde tek öğün falan yiyoyurm sabah kahvaltısı hiç yapmam akşam yemeği yiyorum o da saat 20 de falan öyle de yatıyorum acaba bundan mı?
ne yapmam lazım :(
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu bilen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar