Saçlarım feci şekilde dökülüyor ne yapmam lazım #saçdokulmesı?

arkadaşlar Şubat ayında doktora gittim her şeyin normal dedi şamğuan falan vermişti azıcık düzelmişti ama artık daha beter oldu..

şubatta gittiğimde saçlarım dökülmüyordu sadece azalıyordu ama elimi saçıma attığımda saç felan gelmiyordu nerdeyse ama şimdi elimi saçıma her atışımda 20 tel kadar saç geliyor bu gidişle saç kalmayacak kafamda zaten bir hapas saçım kaldı çarşamba doktora yine gidecem ama faydası olacağını sanmıyorum sizce neden böyle oluyor olabilir?

benim hiç saçlarım bu kadar dökülmedi bu zamana kadar şimdi sürekli saçlarım dökülüyo her saniye :(

acaba vitanminsiz mi kaldım diyorum alakası oalbilir mi? ben bu günlerde epeh iştahsızım günde tek öğün falan yiyoyurm sabah kahvaltısı hiç yapmam akşam yemeği yiyorum o da saat 20 de falan öyle de yatıyorum acaba bundan mı?
ne yapmam lazım :(
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu bilen?
Saçlarım feci şekilde dökülüyor ne yapmam lazım #saçdokulmesı?
Cevapla