Yüzüm de ki kızarıklık geçsin istiyorum arkadaşlar bakabilir misiniz?

Arkadaşlar lise 2 ye kadar benim cildim oldukça güzel kesinlikle ufak tefek sivilcelerden başka sorunu olmayan tertemiz ciltti. Ama sonradan yüzüm kızarmaya başladı. Kusura bakmayın Altta ki fotoğrafı bulabildim en çok benzeyen yüzümün kızarma şekline. Cildim de pullanma kabarıklı yok yalnızca kızarıyor sadece sabah uykudan uyandığım anda normal. Yataktan kalktığım anda uyandığım anda kızarıyor. 4-5 kere doktora gittim hep aynı şeyler güneşe çıkma, çıkarken koruyucu sür v. s bıktım yani. Yok mu bunun geçmesini sağlayacak bir krem v. s
Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğrafı atmayı unutmusum (En çok bu benziyor kızarıklık sekli) http://i.hizliresim.com/j2Anln.jpg
Yüzüm de ki kızarıklık geçsin istiyorum arkadaşlar bakabilir misiniz?
Cevapla