Bipolar duygu durum bozukluğu ile ilgili tecrübesi olan var mı?

Eşimle ilgili bipolar duygu durum bozukluğu diye adlandırılan bir sağlık sorunu yaşıyoruz. Oldukça zor ve ben nasıl davranmam gerektiğini bazen hiç bilemiyorum. Bugün ayrılmaya karar verdik, bu teklifi de yapan bendim çünkü çok sinirlendim ama aslında onu çok seviyorum ve ayrılmak falan istemiyorum. Bir yerde gururda var işin içinde, sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Konuyu daha açık bir şekilde anlatmm gerektiğini düşündm. bilenler var aramızda bipolarda ataklar ağır geçiyor, kırıcı konuşmalr, hakarete varan kavgalr. her ne kadar bunları isteyerk yapmadıklarını bilsekte kırılıyorz, alınıyorz, gurur elbetteki giriyr işin içine. kolay olan arkanı dönüp gitmek, belki çoğu insan bunu yapar. belki bana anlatsaydı biri bende bitirmesini söylerdm ama yaşarkn öyle olmuyrmş maalesef. mutlu kısmındaysa sana dünyada başka insan yokmuş gibi özel hissettirirlr. Tuhaf.
Bipolar duygu durum bozukluğu ile ilgili tecrübesi olan var mı?
Cevapla