Kendini gıdıklayınca gıdıklanmak şizofrenlikmiş. Ben gıdıklanıyorum. Ya siz?

karnımı kıyafet yokken gıdıkladıgımda cok gıdıklanıyorum bazen dokunamıyorum bile. sizdede var mı böyle bişey
Kendini gıdıklayınca gıdıklanmak şizofrenlikmiş. Ben gıdıklanıyorum. Ya siz?
Cevapla