Güncellemeler
+1 yıl
Peki çekim sırasında çok acır mı tırnağım zaten çıkmak üzere ama ayakkabıda falan çok acıyo
Çektir.
bir iğne vurup çıkarıyorlar.
Hiç bişey hissetmezsin.
Çalışıyorsan en az 1 hafta istirahat garanti.
eger yerinden oynuyorsan düşecektir
doktora göster çeksinler
ama bence bekle kendiliğinden düşsün
Ay sennde mi mantar var ayak tırnağında :S aynı durum bende de var
Cevap
6Cevap
Çektir.. Gitmesende düşecek, kendine eziyet etme.. Hatta buzla uyuştur kargaburnuyla kendin çek..
Ayy canim benim. :( git doktora bence çok geçmiş olsun
gel bana ben penseyle çekerim :D
Nasıl yardımcı olacağız biz mi çekeceğiz.
İğne vurup uyuşturuyolar acımaz
Acilde yardımcı olurlar
Cok acimaz mi :/
çektir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar