Yaa arkadaşlar ayak tırnağım çok kötü oldu. çektirmeliyim sanırım :( lütfen yardımcı olur musunuz?

Foto yok. ayakkabılarım ayağımı bir gün çok sıkmıştı. bir baktım tırnağımda morarma var. sonra neyse geçer dedim herhalde bir baktım kanamaya başladı uzu yürüyüşlerde... sonra ben de baya bir kestim tırnağımı mikrobu çıkartmak için. ama tırnak eti çıkmayacak diye çok korkuyorum. çok çirkin duruyor :( doktora gitmiştim morken bir aya geçer geçmezse çekebilirler demişti. çektirecek miyim ben bu tırnağı şimdi of ya uyuşturuyorlar mı bari parmağı?
Yaa arkadaşlar ayak tırnağım çok kötü oldu. çektirmeliyim sanırım :( lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla